VEEL GESTELDE VRAGEN
Overzicht > Persoonlijk gebruik > FAQ's
FAQ's
Om een DiX vragenlijst te kunnen invullen vul je in ‘Mijn account’ de volgende velden in:
In het kader ‘Voor het kunnen plaatsen van orders’: Mobiel nummer
In het kader ‘Voor gedegen advies’: Alle velden
Jij wordt meegenomen in de groepsanalyses door je werkgever als je de volgende velden in ‘Mijn account’ hebt ingevuld:
In het kader ‘Mijn huidige werkgever’:
Selecteer jouw leidinggevende
In ‘Mijn account’ staat er in het kader ‘Huidige werkgever’ de naam van jouw werkgever vermeld.
Je ziet de gegevens van het bedrijf door op de naam van het bedrijf te klikken.
Om groepsanalyses te maken van meerdere bedrijfsonderdelen, kunnen directies verschillende bedrijven binnen Kaiter samenvoegen. Dan wordt er een misschien voor jou onbekende bedrijfsnaam gekozen. Of wellicht is er een andere reden dat je een andere naam ziet dan dat je verwachtte. Om te controleren of je aan de juiste werkgever bent gekoppeld, stem je dit het beste af met je leidinggevende.
In het menu ‘Mijn account aanpassen’ staat er dit icoon [ontkoppellink] achter de naam van ‘Mijn werkgever’. Door op deze link te klikken ben je binnen Kaiter losgekoppeld van deze werkgever.
In het dashboard zie je in het venster ‘Mijn werkgever’ de link ‘Connectieverzoek aan werkgever’ staan. In het venster dat zichtbaar wordt nadat je op deze link hebt geklikt vul het emailadres van jouw leidinggevende in.
In je berichten box ontvang je een bericht met de mededeling of jouw verzoek is goedgekeurd of afgewezen. Is jouw verzoek goedgekeurd? Klik dan op de link ‘Klik hier om je profiel te verversen’. Je ziet vervolgens in jouw profiel dat je bent verbonden met je werkgever en jouw leidinggevende.
Ervaar jij problemen met het koppelen met je werkgever? Geef dit dan door aan jouw leidinggevende. Hij/zij neemt het initiatief om dit probleem voor je op te lossen.
De antwoorden die jij invult in de vragenlijst zijn van jou en dat kan door niemand worden ingezien. Hoe kan jouw werkgever dan analyses maken? Al jouw persoonlijke gegevens worden uit de vragenlijst verwijderd. Daarna worden de uitkomsten van geanonimiseerde vragenlijsten automatisch verzameld. Dit gebeurt allemaal binnen het platform, dus daar kan geen persoon naar kijken. Verder is het afhankelijk van het aantal mensen dat een vraag heeft beantwoord welke score wordt getoond aan de persoon die de groepsanalyse maakt. Zijn er te weinig antwoorden op een vraag gegeven, dan wordt er geen score getoond. Zijn er weinig antwoorden op een vraag gegeven, dan wordt alleen de gemiddelde score getoond. Pas als er veel antwoorden op een vraag zijn gegeven, dan wordt het gemiddelde en de afwijking op het gemiddeld getoond. Op die manier zijn antwoorden op vragen nooit te herleiden naar jou of een kleine groep van medewerkers.
Zeker, je kan op ieder moment je toestemming in te trekken. Ga daarvoor naar ‘Mijn account aanpassen’ en zet ‘Deel onderzoeksresultaten geanonimiseerd’ uit en klik vervolgens op ‘Opslaan’. Vanaf dat moment ben jij de enige persoon die de resultaten van de door jou ingevulde vragenlijsten kan gebruiken.
Nadat jij en jouw collega’s de vragenlijsten hebben ingevuld, start jouw werkgever met het analyseren van de resultaten. Het is vervolgens aan jouw werkgever om met de resultaten aan de slag te gaan. Houd contact met je leidinggevende om op de hoogte te blijven over de vervolgstappen.

